Menu

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας με 2 τρόπους:
– Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop  παν oikos. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
– Μέσω του δικτύου των 5 φυσικών καταστημάτων του ομίλου  παν oikos, στην περιοχή Γκύζη, Αθήνα.
Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!

2. Πως μπορώ να πληρώσω;

  • Μετρητά με την παραγγελία (μόνο στα καταστήματα).
  • Με τραπεζική κατάθεση.
  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών.  (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover).
  • Με πιστωτική κάρτα και σε άτοκες δόσεις.
  • Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
  • Με αντικαταβολή.

3. Υπάρχει χρέωση μεταφορικών για την παράδοση της παραγγελίας μου;
Για να υπολογιστεί το ακριβές κόστος των μεταφορικών για την παραγγελία σας, θα πρέπει να προσθέσετε τα προϊόντα στο καλάθι και να επιλέξετε την επιλογή ταμείο.  Αφού συμπληρώσετε πόλη, Τ.Κ και διεύθυνση, το σύστημα θα υπολογίσει αυτόματα το κόστος μεταφορικών. Για συγκεκριμένα είδη που είναι σε προσφορά, όπως και για παραγγελίες με συνολικό κόστος άνω των εβδομήντα ευρώ και συνολικό βάρος μικρότερο των δέκα κιλών, παραδίδονται σε μεγάλα αστικά κέντρα χωρίς χρέωση, εφόσον τα προϊόντα δεν εμπίπτουν σε σύστημα ογκομετρικής χρέωσης μεταφορικών, λόγω μεγάλων διαστάσεων.

4. Υπάρχει χρέωση συναρμολόγησης για τα προϊόντα της παραγγελίας μου;
Η συναρμολόγηση των προϊόντων της εταιρίας Παν oikos,  μπορεί να γίνει από συνεργάτη της εταιρίας μας με ιδιαίτερα μικρή οικονομική σας επιβάρυνση. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τηλεφωνικό μας κέντρο αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας και να μας κοινοποιήσετε το αίτημα σας για συναρμολόγηση του προϊόντος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα προϊόντα θα σας αποστέλλονται αποσυναρμολογημένα στην αρχική συσκευασία του κατασκευαστή.

5. Σε πόσο χρόνο παραδίδεται η παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων διαμορφώνεται σύμφωνα με το είδος που θα επιλέξετε. Λίγες μέρες πριν από την καθορισμένη ημερομηνία παράδοσης, για την οποία ενημερώνεστε κατά την παραγγελία σας, το Τμήμα Διακίνησης επικοινωνεί μαζί σας ώστε να κλείσει ραντεβού για την ακριβή ημέρα και ώρα παράδοσης.

6. Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω παραλάβει;
Στην εταιρεία μας δίνουμε εξέχουσα προσοχή στην προετοιμασία της παραγγελίας σας: έλεγχος, συναρμολόγηση & πακετάρισμα.
Με την παραλαβή των εμπορευμάτων σας συνιστούμε τον επιστάμενο έλεγχό τους πριν υπογράψετε στο σχετικό έγγραφο ότι παραλάβατε καλώς. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε φθορές, έχουμε την υποχρέωση να προβούμε σε άμεση αντικατάσταση.
Επίσης, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο είναι ίδιο με το κόστος αποστολής.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, μαζί με τα έγγραφά τους, την απόδειξη λιανικής πώλησης και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν σε καλή κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Μετά την παρέλευση των 10 ημερών, επιστροφές δυστυχώς δεν θα γίνονται δεκτές.

Scroll to Top